Статті

Афазія

Афазія Пацієнти з комунікативними труднощами мають бути огл...

детальніше

Дизартрія

Дизартрія — порушення вимовної сторони мовлення, сприч...

детальніше

Дисфагія

Дисфагія – це розлад акту ковтання.  Сам акт ко...

детальніше

Логопедiя в нейрореабiлiтацii

Реабілітація – це важлива частина процесу відновлення ...

детальніше

Нейропластичність

Незалежно від того, хотіли б Ви вивчити нову мову, відновити...

детальніше

Ерготерапія

Ерготерапія –це професія в сфері охорони здоров&rsqu...

детальніше

Реабілітація після інсульту

Реабілітація після інсульту   Жодні підходи до реабіл...

детальніше

Фізична терапія

Фізична терапія (фізична реабілітація) надає послуги для окр...

детальніше

Що таке інсульт

Що таке інсульт   Інсульт – це раптове припинен...

детальніше

 

Моторне навчання у нейрореабілітації

 

Для ефективної побудови реабілітаційного втручання у неврології необхідне розуміння процесу покращення рухових/моторних навичок, який називається моторним навчанням (Motor learning). Сама теорія використовується у багатьох сферах, які не пов’язані з нейрореабілітацією, наприклад, у професійному спорті, навчанні музикантів та інших сферах людської діяльності, які пов’язані з опануванням нових навичок.

 

В процесі тренінгу буде розглянуті різні теорії моторного контролю. Для кращого розуміння того де ми знаходимось зараз, необхідно розуміння того, звідки ми прийшли. Теорії моторного контролю у різні часи намагались пояснити яким чином відбувається в людському організмі контроль за рухами. Залежно від теорії яка панувала в певний час фізичні терапевти використовували певні види втручання, які базувались на тогочасному розумінні моторного контролю. На сьогодні домінуюча роль належить теорії динамічних систем, спираючись на яку фізичний терапевт планує та реалізує стратегію реабілітаційного втручання.

 

Залежно від етапу моторного навчання на якому знаходиться неврологічний пацієнт будє залежати застосування певних тактик, через які реалізується моторне навчання.

 

Фізичному терапевтові в процесі роботи з пацієнтом необхідно володіти принципами моторного навчання, які дозволяють йому підвищити ефективність їхньої співпраці.

 

Залежно від того наскільки фізичний терапевт володіє стратегіями моторного навчання буде залежати успішна співпраця з пацієнтом. Всього нараховують 20 стратегій моторного навчання які може застосовувати у власній клінічній діяльності фізичний терапевт.

 

 

 

Розклад

 

 

День 1.

 

10.00 – Вступ. Мета та розклад тренінгу. Знайомство учасників.

 

10.15-11.15 – Теорія моторного контролю

 

11.15-11.30 – Перерва на каву

 

11.30-12.45 – Моторне навчання у нейрореабілітації

 

12.45-13.30 – Завдання-орієнтоване тренування

 

13.30-14.30 – Обід

 

14.30-15.30 – Завдання-орієнтоване тренування

 

15.30-15.45 – Перерва на каву

 

15.15-17.15 – Практична робота з пацієнтами

 

17.15-17.30 – Підбиття підсумків дня, відповіді на запитання

 

 

День 2.

 

 

09.30-11.00 – Стратегії моторного навчання

 

11.15-11.30 – Перерва на каву

 

11.30-13.00 – Практична робота з пацієнтами

 

13.00-14.00 – Обід

 

14.00-15.00 – Аналіз практичної роботи з пацієнтами

 

15.00-15.15 – Перерва на каву

 

15.15-16.15 – Практична робота з пацієнтами

 

16.15-17.00 – Підбиття підсумків, видача сертифікатів

 

 

Організатори залишають за собою право вносити зміни у програму тренінгу

* Сертифікат не видається, якщо учасник пропустив більше 1 години тренінгу

 

Науково-практичничний центр "Технології нейрореабілітації" ukraina.net.ua - каталог сайтов Украины
разработка PRIME CREATIVE AGENCY